Ovisvilág

Jusztina vagyok, az Ovisvilág tanácsadója. 30 éves óvónői tapasztalattal a hátam mögött szándékom, hogy használható, gyakorlati ötletekkel segítsem és megkönnyítsem a gyermeknevelésed. Ovisvilág


----------------------------
----------------------------

Szeretnéd,hogy óvodás gyermeked érthetően, okosan tanuljon meg beszélni?

Bátran tudjon kérdezni, élményeit szavakba önteni?
Jelentkezz és megtudhatod a
Hogyan legyek büszke szülő sorozatomból,hogy:
-Mitől fejlődik jól a gyermeked beszéde?
-Hogyan alapozhatod meg a gazdag szókincs kialakulását
-Melyek a legjobb beszédfejlesztő mondókák?
:
:


Beszédfejlesztő mini sorozat
Antispam:adataid nem adjuk ki senkinek, bármikor egy kattintással leiratkozhatsz.
------------------

Feedek

Elindult az Ovisvilág blog...

2008.07.24. 17:34 - ovisvilág

Címkék: gyermek óvoda gyermeknevelés szülőknek óvónő óvodapedagógus anyukák fiatal szülők gyakorlati tanácsok szülőknek

A nevem Jusztina, több mint 35 éve foglalkozom gyermekneveléssel óvodapedagógusként. Az óvónői diplomám megszerzése óta folyamatosan végeztem pedagógiai, pszichológiai, játékelméleti, ének-zenei és drámapedagógiai tanulmányokat.

 
Munkám során ezeket alkalmazom nap mint nap, külön szakterületem az irodalmi nevelés és drámajátékvezetés. Utóbbit különböző csoportokban is kipróbáltam, de főleg ovisokkal szeretek foglalkozni. A hosszú évek során jó kapcsolatot alakítottam ki a szülőkkel is és számtalan tapasztalatot sikerült szereznem tőlük gyermekeik révén.
 
Benyomásaimat, gyakorlati tapasztalataimat szeretném megosztani, érdeklődő fiatal szülőkkel, anyukákkal.
Mottóm:
,,Minden ember egy megmérhetelen csoda, és a hozzá vezető útnak is csodának kell lennie.”
/Erich Fromm/

 

Ha bármilyen kérdésetek van, nyugodtan tegyétek fel itt a blogon. Azt is írjátok meg, milyen gyermekneveléssel kapcsolatos témák érdekelnek Benneteket, olvasnátok szívesen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ovisvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr21583846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ilgya 2008.08.28. 23:01:32

Nagyon örülök,hogy rátaláltam erre a blogra,sűrű vendég leszek,ezt megígérhetem....../.és sok sok kérdésem is lesz menetközben/,fiam már 4 éves lesz okt.ben,már egy éve koptatja az ovoda kisszékeit....
először is elolvasgatom az eddigi bejegyzéseket,mert beleolvasva már most sok hasznos információhoz jutottam,köszönöm.
Ildikó

ovisvilág 2008.08.29. 10:09:35

Kedves Ildikó!
Örülök, hogy segíthetek.
Várom a kérdéseit.

Jusztina
süti beállítások módosítása