Ovisvilág

Jusztina vagyok, az Ovisvilág tanácsadója. 30 éves óvónői tapasztalattal a hátam mögött szándékom, hogy használható, gyakorlati ötletekkel segítsem és megkönnyítsem a gyermeknevelésed. Ovisvilág


----------------------------
----------------------------

Szeretnéd,hogy óvodás gyermeked érthetően, okosan tanuljon meg beszélni?

Bátran tudjon kérdezni, élményeit szavakba önteni?
Jelentkezz és megtudhatod a
Hogyan legyek büszke szülő sorozatomból,hogy:
-Mitől fejlődik jól a gyermeked beszéde?
-Hogyan alapozhatod meg a gazdag szókincs kialakulását
-Melyek a legjobb beszédfejlesztő mondókák?
:
:


Beszédfejlesztő mini sorozat
Antispam:adataid nem adjuk ki senkinek, bármikor egy kattintással leiratkozhatsz.
------------------

Feedek

1 éves szülinap!

2009.07.23. 14:09 - ovisvilág

Címkék: születésnap tanácsok gyermeknevelési gyakorlati gyermeknevelés óvodás óvónő ovisvilág

 

Amikor kislány voltam, élt az utcánkban három fiútestvér- olyanok voltak, mint az orgonasíp és emlékszem, a szemük mindig szomorú volt.

Otthon mindenért kikaptak, féltek szüleiktől. Ezért akkor elhatároztam, hogy gyermekbíró leszek, ha felnövök és megvédem őket és más gyerekeket is. Később arra gondoltam, szövőnő leszek és olyan csodás ruhákat fogok készíteni, hogy ha azt felveszi egy kisgyerek, boldog lesz. Kamaszként színész akartam lenni és az volt a vágyam, hogy megtanítok nevetni, játszani önfeledten minden gyereket.

 

Aztán óvó néni lettem! Megkérdezték miért ezt a pályát választottam, mindig azt felelem, hogy meg szeretném védeni, ”óvni”, tanítani mindenre őket.

Sok év telt el és módomban áll azt tenni, amit szeretek, közel 40 éve védem, óvom játszani, nevetni, ÉLNI taníthatom a legkisebbeket! Ezért született meg bennem egy gondolat 2008. július 24- én, hogy a gyermekneveléssel kapcsolatos élményeimet, tapasztalataimat megosztom másokkal is.

 

Így kelt életre az Ovisvilág. Most, az első születésnapon csak az a kívánságom, hogy legyen több is, és érdeklődők; fiatal szülők, kezdő szakmabeli kollégák számára tudjak nyújtani a jövőben is segítséget a legcsodásabb emberi tevékenységben, a gyermeknevelésben!

 

Majdnem elfelejtettem, de van egy másik születésnapi kívánságom is:).

Tudom, hogy szülőként sok kérdés foglalkoztat a gyermekneveléssel kapcsolatban, ezért összeállítottam egy rövid kérdőívet Neked:

www.surveygizmo.com/s/160262/ovisvilag-felmeres

 

Kérlek oszd meg velem, milyen kérdések foglalkoztatnak mostanában, és miben tudnék még segíteni Neked. Csak 3 perc!

www.surveygizmo.com/s/160262/ovisvilag-felmeres

 

Jusztina

óvó néni és az Ovisvilág tanácsadója

 

 

Ui.: a felmérés linkje mégegyszer:

www.surveygizmo.com/s/160262/ovisvilag-felmeres

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ovisvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr111262947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kryszti 2009.07.23. 17:16:00

Boldog Szülinapot!
Nagyon jól tetted, hogy életre keltetted az Ovisvilágot. :)

ovisvilág 2009.07.24. 09:52:48

@Kryszti: Nagyon szépen köszönöm a jókívánságot! :)

Ingrid 2009.07.24. 10:34:21

Köszönöm, hogy olvashatlak és hogy Rád találhattam....
Nagyon boldog blogszületésnapot, kedves Jusztina! Gyönyörű a történeted, a motivációd, ami kislány korod óta követ az úton!
Nagyon szeretünk olvasni, még sok-sok születésnapot!
süti beállítások módosítása