Ovisvilág

Jusztina vagyok, az Ovisvilág tanácsadója. 30 éves óvónői tapasztalattal a hátam mögött szándékom, hogy használható, gyakorlati ötletekkel segítsem és megkönnyítsem a gyermeknevelésed. Ovisvilág


----------------------------
----------------------------

Szeretnéd,hogy óvodás gyermeked érthetően, okosan tanuljon meg beszélni?

Bátran tudjon kérdezni, élményeit szavakba önteni?
Jelentkezz és megtudhatod a
Hogyan legyek büszke szülő sorozatomból,hogy:
-Mitől fejlődik jól a gyermeked beszéde?
-Hogyan alapozhatod meg a gazdag szókincs kialakulását
-Melyek a legjobb beszédfejlesztő mondókák?
:
:


Beszédfejlesztő mini sorozat
Antispam:adataid nem adjuk ki senkinek, bármikor egy kattintással leiratkozhatsz.
------------------

Feedek

Őszi versek óvodásoknak

2009.09.14. 10:42 - ovisvilág

Címkék: őszi versek óvodásoknak őszi gyermekversek őszi mondókák őszi gyerekversek szüreti versek versek ovodasoknak szeptemberi versek

 Kanizsa József: Száll az ökörnyál

Fölöttem száll

az ökörnyál.

Kivonta kardját

az ősz.

 

Téblábol fut

a levél már.

Szőlő- mama gyöngyöt

kötöz.

     

Anderkó Péter: Szeptember

 

Hűvös az éj, hideg a szél

halványabb a napsugár

 

Ki tudja már a sok gólya,

a sok fecske merre jár

 

Elhervadtak a virágok

sárgulnak a levelek

 

A szőlősben szüretelnek

a szorgalmas emberek

 

Körtét, almát, szilvát, diót

szedeget a sok gyerek

 

Előbújnak a szekrényből

sálak és pulóverek

 

Kora reggel már dér fedi

odakinn a földeket

 

Elbúcsúzik a fényes nyár

siratja erdő s berek.

         

Páskándi Géza: Mondóka /részlet/

 

Varjúcsőr

csörr, csörr, csörr

varjúcsőr,

hessegeti három őr,

kergeti az öreg csősz-

csörr, csörr, csörr; csörög az ősz.

          

Majtényi Erik: Köd

 

Köd, köd,

sűrű köd,

napsugárka

megszökött.

Eltakarja

hegyek lánca?

Belebújt egy

csigaházba?

Fergeteges

fellegekbe?

A tolvaj Ősz

zsebbe tette?

Aki tudja,

mondja meg:

hova bújt el,

hova lett?

     

Barabás Éva:Bál

 

Délreszálló madárszárnyak

suhogása még zenél,

táncra perdül őszi szélben

néhány sárga falevél.

          

Szalai Borbála: Mogyorót szedtem

 

Zöld erdőbe

mentem,

mogyoróra

leltem.

Ettem is,

szedtem is,

megtömtem a

zsebem is.

Ami pedig ottmaradt-

mókusoknak hagytam azt!

         

Csoóri Sándor: Lekvárcirkusz bohócai

 

Piros a som,

a csipke,

dér sógor megcsípte:

kerek kosárba szedjük

marékkal

lekvárt főzünk

három fazékkal.

 

Jövőre, jövőre,

sokat eszünk belőle.

Lekvár- bajuszt pödrünk

s nevetünk,

lekvárcirkusz bohócai

mi leszünk,

mi leszünk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt Jelentkezhetsz a Hogyan legyek büszke szülő? ingyenes mini sorozatra amiből megtudhatod,hogy: 
-Mitől fejlődik jól a gyermeked beszéde?
-Hogyan alapozhatod meg a gazdag szókincs kialakulását?
-Melyek a legjobb beszédfejlesztő mondókák?

:
:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ovisvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr591380669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása