Ovisvilág

Jusztina vagyok, az Ovisvilág tanácsadója. 30 éves óvónői tapasztalattal a hátam mögött szándékom, hogy használható, gyakorlati ötletekkel segítsem és megkönnyítsem a gyermeknevelésed. Ovisvilág


----------------------------
----------------------------

Szeretnéd,hogy óvodás gyermeked érthetően, okosan tanuljon meg beszélni?

Bátran tudjon kérdezni, élményeit szavakba önteni?
Jelentkezz és megtudhatod a
Hogyan legyek büszke szülő sorozatomból,hogy:
-Mitől fejlődik jól a gyermeked beszéde?
-Hogyan alapozhatod meg a gazdag szókincs kialakulását
-Melyek a legjobb beszédfejlesztő mondókák?
:
:


Beszédfejlesztő mini sorozat
Antispam:adataid nem adjuk ki senkinek, bármikor egy kattintással leiratkozhatsz.
------------------

Feedek

Nőnapra!

2011.03.08. 16:49 - ovisvilág

Címkék: nőnap nőnapi köszöntő nőnapi versek

Nőnap alkalmából az óvodások nevében meleg szeretettel köszöntök minden apró kislányt fiatal nagylányt, felnőtt édesanyát, szépkorú nagymamát, dédnagymamát ezzel a néhány óvodás verssel:

 

 

Lászlóffy Aladár: Kicsi köszöntő

Olvad el a hideg hó,

nem vagyok én mindig jó,

mégis szeret anyácskám,

szelíd szeme vigyáz rám,

korábban kel, mint a nap,

kis csupromba tejet ad,

s tiszta vagyok, mint a hó…

Édesanyám nagyon jó!

 

Elolvad a kemény jég,

melegedik már az ég.

Siessetek ibolyák,

virágozz, cseresznyeág.

Erdők, kertek, ablakok,

bár egy csokrot adjatok!

Simogasd meg, meleg ég.

Édesanya, legyen szép!

          

Kányádi Sándor: Ha én zápor volnék

Ha én zápor volnék,

égig érő zápor,

áztatnám a földet

istenigazából.

 

Hogyha napfény volnék,

melengető napfény,

minden sugaramat

széjjel teregetném.

 

Ha én harmat volnék,

minden reggel s este

lábujjhegyen lépnék

bársonyos füvekre.

 

Hogyha szellő volnék,

erdőn, mezőn által

járnék a virágok

finom illatával.

 

Kislány vagyok, s ezért

harmat, napfény, zápor

s a vidám szellő is

igaz, jó barátom.

          

Kovács András Ferenc: Hajnali csillag peremén

Hajnali csillag peremén

várjuk a reggelt, te meg én..

harmatozó fény a házunk,

mélybe kalimpál a lábunk.

 

Vacsora csillag peremén

lessük az estét, te meg én:

elsuhanó fény a házunk,

reszket a mélyben a lábunk.

 

Földre bukó fény: te meg én.

éjbe hunyó fény: te meg én.

Lobban a sóhajuszályunk:

csönd ciripelget utánunk.

             

Cseh Katalin: Esti kérdések

Mit eszik az égi táltos?

  Felhőabrakot.

Mit fényesít éjanyó?

  Csillagablakot.

Mit iszik a kobold?

  Gyöngyharmatteát.

Mit fésül a hableány?

  Hullámok haját.

Mit hallgat a gyerkőc?

  Nagyanyómesét.

Álomillatú szobában

  Tündér énekét.

          

Páskándi Géza: Gyermekes

Pisze, pisze,

vesszünk össze-

béküljünk ki

nyárra, őszre.

 

Kisvonatod

hozzám szalad,

s lefekszünk a

nádas alatt.

 

Pittypalatty, szól

a torkodban,

odakapok,

hogy megfogjam.

 

Anyajegynek

válladra száll,

szendereg egy

katibogár.

 

Láncfűgyűrűt

fonok néked,

nem aranyos

füves féket.

     

Weöres Sándor: Arany ágon ül a sármány

Arany ágon ül a sármány,

Kicsi dalt fúj fuvoláján,

Arany égen ül a bárány,

Belezendít citeráján.

 

Piros alma szívem ágán,

Kivirító koronáján,

Aki kéri, neki szánnám,

Akinek kell, sose bánnám.

Jusztina

 

My first Black Tulip

A bejegyzés trackback címe:

https://ovisvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr832722204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása