Ovisvilág

Jusztina vagyok, az Ovisvilág tanácsadója. 30 éves óvónői tapasztalattal a hátam mögött szándékom, hogy használható, gyakorlati ötletekkel segítsem és megkönnyítsem a gyermeknevelésed. Ovisvilág


----------------------------
----------------------------

Szeretnéd,hogy óvodás gyermeked érthetően, okosan tanuljon meg beszélni?

Bátran tudjon kérdezni, élményeit szavakba önteni?
Jelentkezz és megtudhatod a
Hogyan legyek büszke szülő sorozatomból,hogy:
-Mitől fejlődik jól a gyermeked beszéde?
-Hogyan alapozhatod meg a gazdag szókincs kialakulását
-Melyek a legjobb beszédfejlesztő mondókák?
:
:


Beszédfejlesztő mini sorozat
Antispam:adataid nem adjuk ki senkinek, bármikor egy kattintással leiratkozhatsz.
------------------

Feedek

Az én 7 titkom

2008.11.25. 13:19 - ovisvilág

Címkék: 7 titok

 Annmary játékba hívtott a Babajátékok oldalról. 7 titkot kell elárulnom magamról, majd továbbküldeni a játékot egy másik bloggernek.

Voilá!

 

 

Az én 7 titkom:

 

 

1. 4 éves korom óta színész szerettem volna lenni, a szomszéd gyerekeknek ”színészkedtem”, amiért gyakran kinevettek.

2. Anyai nagymamámat nem igazán szerettem, mert sokszor megbántotta édesanyámat.

3. Lánykoromban volt, hogy két fiúnak egyszerre írtam meg ugyanazt a szerelmes levelet.

4. Bánatomat mindig poénkodással leplezem, nem szeretem, ha vígasztalnak.

5. Nagyon nehezen viselem egyetlen lányom távollétét, de nem vallom be neki.

6. Álmaimban gyakran futok, fúj a szél, harapom a friss levegőt és boldog vagyok.

7. Alapjában véve mindig kicsit lusta vagyok, de ha belekezdek valamibe azt önpusztító intenzitással végzem.

 

A stafétabotot pedig átadom Virágnak, Lili anyukájának, aki egy nagyon aranyos blogot ír: www.lelili.freeblog.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://ovisvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr22787659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leli 2008.11.28. 12:01:52

Szia!

Hát, nagyon megleptél a felkéréssel, de persze örülök neki, hogy gondoltál rám - éppen rám :). Én jó alany vagyok ehhez, mert sok a titkom, csak soha nem árulom el őket... :)

Az a titkod tetszett a legjobban, hogy ugyanazt a szerelmes levelet írtad meg más fiúknak, ez nagyon praktikus jellemre vall :))). És legalább nem pazaroltad el az idődet rájuk feleslegesen! :)

Ne haragudj, hogy ilyen későn reagálok, csak nem néztem be eddig a blogomba! :)

Ingrid 2008.11.28. 12:11:59

A szerelmes levé nekem is mosolyt csalt a szám sarkára :)
Sajnálom a lányod távollétét, hősiesen viseled, szerintem tudja ő, csak nem mondja, hiszen te is neki...

ovisvilág 2008.12.01. 12:13:22

leli: várom a titkokat:)

Ingrid: persze tudom én, de szerencsére az ünnepekre jön haza a lányom is:)

Pénzpedagógus · http://www.eznemjatek.com 2010.02.08. 22:12:39

Nagyon kedves dolog ez a "Hét titok"-lánc. A nem mondhatom el senkinek (ezért volt ugye eddig titok), elmondom hát mindenkinek tipikus esete. Nekem viszont van még egy plusz hozadéka az egésznek: Jusztináról má nemcsak azt tudom, hogy tapasztalt és a gyerekekért élő óvónéni, meg hogy jó szakember, aki a lányom élettani pöszeségének "lefaragásában" komoly segítéget adott nekem, hanem most már olyan "emberközeli ember", mert valami személyeset tudhattam meg róla. Rögtön hetet.

Üdv:

:) Csilla :)
süti beállítások módosítása