Ovisvilág

Jusztina vagyok, az Ovisvilág tanácsadója. 30 éves óvónői tapasztalattal a hátam mögött szándékom, hogy használható, gyakorlati ötletekkel segítsem és megkönnyítsem a gyermeknevelésed. Ovisvilág


----------------------------
----------------------------

Szeretnéd,hogy óvodás gyermeked érthetően, okosan tanuljon meg beszélni?

Bátran tudjon kérdezni, élményeit szavakba önteni?
Jelentkezz és megtudhatod a
Hogyan legyek büszke szülő sorozatomból,hogy:
-Mitől fejlődik jól a gyermeked beszéde?
-Hogyan alapozhatod meg a gazdag szókincs kialakulását
-Melyek a legjobb beszédfejlesztő mondókák?
:
:


Beszédfejlesztő mini sorozat
Antispam:adataid nem adjuk ki senkinek, bármikor egy kattintással leiratkozhatsz.
------------------

Feedek

Óvodai ballagó versek

2009.06.17. 07:00 - ovisvilág

Címkék: ballagás az óvodában óvodai ballagás ballagás vers ballagás dalok ballagás dal óvodai ballagási dalok óvodai ballagási versek óvodai ballagási idézetek óvodai ballagási műsor ballagási műsor óvodában

Csanádi Imre: Hatévesek búcsúzója

Hatévesek vagyunk mi,

kapun kiballagunk mi,

iskolába, iskolába,

iskolába megyünk mi.

Ott akarunk tanulni,

olvasni meg számolni,

nem tudatlan- tanulatlan,

nem oktondin felnőni.

Aprók, cseprők, bikficek!

Minden jót már tinektek!

Még egy kicsit, még egy picit,

még egy csöppet nőhettek.

Tőletek már megválunk,

kell a sarat megállnunk.

Esztendőre, vagy kettőre,

nektek helyet csinálunk.

             

Alan Alexander Milne: Hatévesek lettünk

 

Egyesztendős voltam,

épp hogy elindultam.

Aztán kettő lettem,

épp hogy megszülettem.

Három évet éltem.

Én voltam? Nem értem.

Négyesztendős múltam,

s nem volt semmi múltam.

Évem száma öt lett,

nem volt bennem ötlet.

De most hatéves vagyok és

okos vagyok nagyon-nagyon.

Így azt hiszem, ezt a kort már

soha- soha el nem hagyom.

                

Tandori Dezső: Óvodások ballagó-dala

 

Billegünk,

ballagunk,

jó így körbejárni;

itt vagyunk

meg

ott vagyunk:

Tessék meg- megállni.

Mint a fűben

a madár-

körülnéz

és

messze száll.

      

Billegünk,

ballagunk,

mindent körbejárunk;

itt vagyunk

meg

ott vagyunk:

ez volt a mi házunk.

Megszerettünk

óvoda-

nem felejtünk

el

soha!

        

 

Ursula Fischer: Körbe-körbe-karikába

/fordította: Csukás István/

 

Körbe. Körbe karikába,

három gyerek kiskorába,

nem megyünk ma iskolába,

bodzabokor hűs aljába

huss- huss, fuss!

 

Vállalkozó kedvű versíró anyukák, apukák, nagyszülők figyelem!

Ünnepek az ovisokkal, ének- és versíró pályázat

részletek a http://versekesdalok.freeblog.hu/ oldalon.

            

 

 

 

 

 


 

 

Itt Jelentkezhetsz a Hogyan legyek büszke szülő? ingyenes mini sorozatra amiből megtudhatod,hogy: 
-Mitől fejlődik jól a gyermeked beszéde?
-Hogyan alapozhatod meg a gazdag szókincs kialakulását?
-Melyek a legjobb beszédfejlesztő mondókák?

:
:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ovisvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr211169527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása