Ovisvilág

Jusztina vagyok, az Ovisvilág tanácsadója. 30 éves óvónői tapasztalattal a hátam mögött szándékom, hogy használható, gyakorlati ötletekkel segítsem és megkönnyítsem a gyermeknevelésed. Ovisvilág


----------------------------
----------------------------

Szeretnéd,hogy óvodás gyermeked érthetően, okosan tanuljon meg beszélni?

Bátran tudjon kérdezni, élményeit szavakba önteni?
Jelentkezz és megtudhatod a
Hogyan legyek büszke szülő sorozatomból,hogy:
-Mitől fejlődik jól a gyermeked beszéde?
-Hogyan alapozhatod meg a gazdag szókincs kialakulását
-Melyek a legjobb beszédfejlesztő mondókák?
:
:


Beszédfejlesztő mini sorozat
Antispam:adataid nem adjuk ki senkinek, bármikor egy kattintással leiratkozhatsz.
------------------

Feedek

Köszönöm...

2010.02.08. 20:32 - ovisvilág

Címkék: kreatív blogger díj

 Szeretném megosztani veletek, hogy kaptam egy díjat Brigittától, amit nagyon szépen köszönök.

A DÍJAM:

A kopott díjjal együtt jár pár kötelezettség is.
A díj szabályai:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.
 
Bloggerek, akiknek  adíjat továbbadom:
 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ovisvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr191740389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pénzpedagógus · http://www.eznemjatek.com 2010.02.08. 22:22:00

Mi mást is mondhatnék, mint eléggé kezdő blogger (tavaly november eleje óta "létezem" a neten): én is köszönöm... de nagyon!

Nagyon kellemes meglepetést szereztél a jelöléssel, továbbadással, Isten igazából, nem is tudom, mivel érdemeltem ki. Minden esetre úgy fogom fel, mint egy tapasztalt pedagógus reményteli biztatását a jövőre nézve, aminek minden erőmmel igyekszem majd megfelelni.

Kedves Jusztina, még egyszer nagyon szépen köszönöm!

Üdv:

:) Csilla :)

Ingrid 2010.02.09. 08:21:25

Kedves Jusztina!

Meghatottál! Megtisztelő szerepelni a felsoroltjaid közt! Nagyon sokat kell tépelődjek azért, hogy kiknek is adhatom tovább, így egy rendhagyó bejegyzést szerkesztettem az alkalomra:
www.simoningrid.com/2010/02/09/ajandek-dij-tavasz-coming-out-nektek/

Köszönöm a rámgondolást!

Kindergarten 2010.02.09. 09:06:13

Kedves Jusztina!

Én is nagyon köszönöm, hogy rám gondoltál! Pedig én is kezdő vagyok még, nem olyan sok mindent tettem le az asztalra eddig... Még ilyen kis képecském sincs, hogy szerepeljen itt a bejegyzés mellett... talán vehetem bíztatásnak ezt a díjat? Igyekszem méltónak lenni hozzá...

köszönöm szépen,
Anett
gyereknemet.blog.hu

Kryszti 2010.02.09. 10:04:39

Kedves Jusztina,
Megtisztelő számomra, hogy rám is gondoltál.
Köszönöm.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2010.02.09. 21:13:54

Kedves Jusztina!
Nagyon szépen köszönöm a díjat! Nem is gondoltam, hogy tudsz a blogomról! Nagyon megleptél! Még egyszer köszuönöm.

Anyácska 2010.02.10. 21:09:20

Nagyon szívesen!

Örülök, hogy ennyi örömöt indíthattam el!!!!
Brigi
süti beállítások módosítása